Tjenare tjenare

Nu kör vi.....

Var ett tag sen de hände nått på denna blogg så nu tänkte jag Dante (gästbloggare) komma på nått att skriva om men vad?

Jonas sitter här bredvid och spelar nhl och säger att jag ska tala om för er där ute att ni ska joina deras NHL09 lag på Xbox :) Om ni vill veta vad det heter så är det bara att fråga:)
Jag sitter här hos jonas och ser på när han och sumo spelar NHL med varandra mot nå randoms över internet och som det ser ut nu så har dom vunnit en match och förlorat en...

Det som händer i veckan är inte alls mycke dagis och träning och på fredag så är de sista hockeymatchen mot Medle och  den ska vi fan vinna gubbar !!! + Lova !!
I helgen får vi se vad som händer kanske blir någon fest eller så jag vet inte än...

På sportlovet blir det väl att umgås med mina goda vänner får se om de bär av någonstans, jonas snackade om BGM men inget är klart än :)

Jag tycker att ni ska ge Simon och Jonas några förslag på saker dom kan blogga om för annars lär de ju inte hända nått på denna blogg...

Peace & Love från Dante till er alla där ute som läser denna blogg :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0