I'm back in the game yo?

måste börja detta blogg inlägg med att såga dante's bild på jonas som tog upp ungefär hela skärmen.....

som sagt har jag och jonas varit SJUUUUKT dåliga på att hålla bloggen fräsch och det är vi ledsna för men bli inte överraskade om ni upptäcker ett liknande uppehåll,

Idag ahr det hänt ganska halv mycket om man säger så.. på morgonen hade vi uppsats tävling vilket var riktigt boring, jag skrev för övrigt om en NFL spelare som blivit en pundare så nu vet ni vilken som kmr vinna ? NAT iaf sen fortsatte dagen med ett matte prov som jag pluggat en mängd på som tog ut sin rätt har förmodligen inte många rätta svar på det provet... sen så  missade vi 5 över 1 bussen hem till bure KANON! och fick vänta på 10 över 2.an ist hehe... hemma har jag inte gjort såp mycke mest gibba nhl och s0fta nu blire gibb med Jonas a.k.a bloggare 2 a.k.a jonasp a.k.a P:et.

avslutar inlägget med lite ISMEN

Kommentarer
Postat av: Anonym

inge ismen där inte :O

2009-02-25 @ 17:54:40
Postat av: Anonym

nu äre fixat;)

2009-02-25 @ 19:41:00
Postat av: Frida

Najs blogg ^^

2009-02-28 @ 00:16:22
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0